10 najlepszych praktyk w GO.PL.

Podziel się
10 dobrych praktyk GO.PL

Postanowiliśmy stworzyć listę dobrych praktyk, które na pewno przydadzą Ci się podczas prowadzenia swojej kampanii remarketingowej na platformie GO.PL. Lista składa się z dziesięciu najważniejszych punktów, dzięki którym prowadzenie kampanii będzie proste i przyjemne. 😊

1. Korzystanie z gotowych szablonów reklamowych.

Wybierz szablon, na bazie którego zostanie utworzona Twoja nowa reklama. Szablony są pogrupowane według typu reklamy:

statyczna - obrazek w różnych formatach, po którego kliknięciu klient jest przenoszony na określoną stronę;

dynamiczna - zawiera produkty, które można zakupić na Twoim serwisie. Nasz system dopasuje zaprezentowane produkty do preferencji klienta oglądającego reklamę;

mieszana - w zależności od sposobu zdefiniowania będzie przekształcona na statyczną lub dynamiczną reklamę.

2. Zawsze doładowane konto.

Staraj się nie dopuszczać do sytuacji, w której Twoje konto w GO.PL jest puste. Pamiętaj, że wtedy Twoje reklamy nie będą się wyświetlały, a wiadomości mailowe nie będą wysyłane.

3. Integracja poprzez wtyczkę.

Integrowanie się z naszą platformą poprzez wtyczkę jest o wiele prostsze i szybsze niż ręczne wklejanie kodu Smart Pixel. Zanim więc zaczniesz integrację sprawdź czy na naszej stronie https://go.pl/integracje/ jest dostępna wtyczka do platformy, na której znajduje się Twój e-sklep.

4. Wykorzystywanie similarGO.

similarGO to narzędzie do pozyskiwania nowego ruchu na stronę. Dzięki zastosowaniu odpowiednich słów kluczowych trafiasz do osób, które wykazały zainteresowanie w sieci produktami, które masz w swojej ofercie, ale na Twojej stronie jeszcze nie były.

5. Odpowiednie przygotowanie słów kluczowych.

Stwórz listę opartą o zainteresowania i określ warunki jakie musi spełnić adres strony, na której chcesz wykonać remarketing. Klienci, którzy odwiedzą tą stronę automatycznie zostaną przypisani do listy i zostanie wyświetlona im wcześniej przygotowana reklama.

6. Wgranie całego feed’u produktowego.

Wgranie feed’u produktowego w całości jest niezbędne do prawidłowego zliczania konwersji. Jeżeli nie chcesz, aby w reklamach wyświetlały się wszystkie produkty wyklucz je w naszym panelu.

7. Korzystanie z segmentacji feed’u produktowego.

Jeżeli w Twojej reklamie mają się wyświetlać produkty z określonej kategorii użyj narzędzia do segmentacji feed’u w trakcie tworzenia grup reklam.

8. Regularne czytanie bazy wiedzy i bloga GO.PL.

Na naszej stronie w zakładce BAZA WIEDZY oraz BLOG regularnie pojawiają się nowe wpisy. Warto tam zaglądać, aby być na bieżąco z nowościami.

9. Czytanie FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na naszej stronie https://go.pl/faq/. Jeżeli masz jakieś wątpliwości odnośnie prowadzenia kampanii lub działania naszych narzędzi sprawdź czy nie wyjaśniliśmy już tego zagadnienia wcześniej.

10. Uczestniczenie w tematycznych webinarach.

Przynajmniej dwa razy w miesiącu organizujemy bezpłatne webinary. W trakcie ich trwania poruszamy tematy związane z remarketingiem, digital marketingiem, branżą eCommerce, integracją GO.PL z wieloma platformami stron internetowych, naszymi narzędziami do tworzenia kampanii reklamowych.