Cykl webinarów w GO.PL.

Podziel się
GO.PL Webinary

Rozpoczynamy cykl webinarów prowadzonych przez naszych specjalistów. Webinary odbywały się będą cyklicznie dwa razy w miesiącu. Będziemy poruszać tematy związane między innymi z remarketingiem, digital marketingiem, branżą eCommerce, integracją GO.PL z wieloma platformami stron internetowych, naszymi narzędziami do tworzenia kampanii reklamowych.

Pierwszy webinar odbędzie się 26 czerwca i jest przeznaczony dla osób, które posiadają aktywne sklepy internetowe na platformie Shoper. W trakcie jego trwania prowadzący odpowiedzą między innymi na pytania: jak skutecznie wdrożyć remarketing wykorzystując aplikację GO.PL Remarketing i MA, jak znacząco zwiększyć wielkość zamówień dzięki narzędziom: mailGO, rtbGO, similarGO oraz videoGO oraz jak sprawnie poruszać się w panelu GO.PL. Przeprowadzą również live demo uruchomienia pierwszej kampanii remarketingowej.

Kolejny webinar odbędzie się natomiast 3 lipca i będzie dotyczył videoGO czyli produktowych reklam w formie filmu. Podczas tego spotkania internetowego prowadzący odpowiedzą na pytania, dlaczego reklamy video zdobywają taką dużą popularność oraz dlaczego są skuteczniejsze niż tradycyjne banery reklamowe.

Wyjaśnią również jak działa narzędzie videoGO oraz jakie są zalety jego stosowania w swojej kampanii reklamowej.

Na webinary można rejestrować się na stronie: https://go.pl/webinary/.

O dokładnych datach, godzinach i tematach kolejnych webinarów będziemy informować na naszym Facebooku’u oraz stronie internetowej w zakładce Aktualności.

Webinary poprowadzą Piotr Lubelski- Dyrektor Handlowy GO.PL oraz Arkadiusz Wilk- Customer Success Specialist GO.PL.

Piotr Lubelski posiada ogromne doświadczenie i rozległą wiedzę na temat Digital Marketingu. Z sukcesami prowadził kampanie eCommerce na dużą skalę. Od wielu lat tworzy, kieruje i zarządza dużymi zespołami. Prywatnie Piotr to kochany mąż i ojciec czteroletniego Jasia. Jest duszą towarzystwa, uwielbia spędzać czas zarówno z rodziną jak i swoimi przyjaciółmi. Jego pasją jest futbol amerykański i technologia blockchain.

Arkadiusz Wilk jest specjalistą w prowadzeniu kampanii remarketingowych email, display, video oraz similar audience. Nie straszne są dla niego liczby, wykresy i tabelki. Nie ma kampanii, której Arek by nie zoptymalizował. W wolnym czasie uwielbia podróżować. Wybiera zarówno polskie góry jak i najbardziej egzotyczne kraje świata. Miłośnik Traficar’ów, jazdy na rowerze i miasta Krakowa.