Dynamiczna reklama zawierająca produkty, które użytkownik wcześniej oglądał w Twoim sklepie, to świetny sposób na zaistnienie w sieci. Użytkownik, pośród dziesiątek przypadkowych reklam widzi taką, która prezentuje mu to czym przed chwilą był zainteresowany, to co wcześniej oglądał, to co mu się w sklepie podobało. To jak myślisz, w którą reklamę kliknie?
Do stworzenia dynamicznej reklamy, potrzebny jest feed produktowy, czyli zbiór produktów wraz z ich nazwą, ceną, zdjęciem i opcjonalnie krótkim opisem. Zazwyczaj występuje on w formacie XML lub CSV. Powinien być systematycznie aktualizowany i odświeżany. Przygotowany plik produktowy zazwyczaj jest wykorzystywany do retargetingu, ale dzięki niemu możemy także pozyskać nowych klientów na Twoją stronę.Umożliwi nam to połączenie narzędzia Similar Audience (o którym pisaliśmy tutaj) oraz segmentacji feedu produktowego.