M@il My Day, czyli o naszym udziale w największej w Polsce konferencji email marketingowej.

Podziel się

GO.PL na MailMyDay

10 kwietnia odbyła się jedna z największych konferencji email marketingowych w Polsce, czyli M@il My Day 2019. Była to już siódma edycja tego wydarzenia, na którym można było wysłuchać dużej dawki inspirujących prelekcji i case study. Dzięki prelegentom, którzy wygłaszali swoje przemówienia mogliśmy się dowiedzieć jak efektywnie wykorzystać email marketing, jak łączyć go z innymi działaniami remarketingowymi i w końcu jak przełożyć to wszystko na zyski. Była też chwila na wymianę doświadczeń i pozyskanie nowych znajomości.

M@il My Day to impreza dwudniowa. Pierwszym dniem konferencji był 10 kwietnia. Tego dnia prelegenci mieli swoje prezentacje. W przerwach kawowych była natomiast możliwość na wymianę doświadczeń i pozyskanie nowych kontaktów biznesowych, czyli tak zwany networking. Po zakończeniu części oficjalnej uczestnicy byli zaproszeni na after party, na którym do późnych godzin nocnych można było prowadzić rozmowy w miłym towarzystwie i przyjaznej atmosferze. Następnego dnia odbywały się tematyczne warsztaty, na których już w mniejszych, grupach można było poszerzyć swoją wiedzę i zadać nurtujące pytania. Zostało na nich poruszonych 15 różnych tematów, które dotyczyły między innymi: “Email marketingu od A do Z”, “Jak skutecznie reklamować się na Facebooku” czy “Jak bez spamu zdobywać klientów z Linkedin”. Jednym słowem dużo praktycznych informacji, które warto wykorzystać w swoim biznesie.

W tegorocznej edycji swoje przemówienie wygłaszał Konrad Giżycki - CEO&FOUNDER GO.PL sp. z o.o. Konrad opowiadał o remarketingu mailowym i metodzie, pozwalającej na wysyłanie maili, które generują sprzedaż bez zbierania adresów, ale zgodnych z RODO. Przedstawił w jaki sposób działa mailGO (bo o tym narzędziu mowa), o tym jakie problemy rozwiązuje, jakie daje korzyści oraz co znajduje się w treści takiej wiadomości i jak w praktyce działa. Opowiedział także o trendach panujących obecnie w remarketingu oraz pokazał kilka ciekawych case study, zaprezentował naszą firmę i powiedział kilka słów na temat jej powstania i historii.

Chcesz zobaczyć wystąpienie w całości?

Możliwość wystąpienia mieli również między innymi Andrzej Ogonowski z prezentacją o "Email, chatbot, a może SMS? Oczekiwania konsumenta vs komunikacja marki", Rafał Szymański, który podawał przykłady dobrych wdrożeń i kreacji marki eksperta w email marketingu oraz Michał Sadowski, którego prezentacja dotyczyła sposobów na budowanie wartościowych relacji z klientem. Ciekawe przemówienia przygotowali również Karol Dziedzic o “Google Analytics- nie daj się zwieść analitycznym pozorom” i Artur Jabłoński, którym opowiadał o tym jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na Facebook’u.

Jak możemy podsumować tegoroczną edycję M@il My Day?

Duża dawka cennych informacji, wiele merytorycznych prezentacji, ciekawe przemówienia i mnóstwo inspirujących osobowości. Wystąpienie Konrada, które zostało nagrodzone gromkimi brawami i przyjęte z dużym zaciekawieniem. Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tej konferencji. Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia.