fbpx

Razem możemy więcej!

Interia I Go.PL

Ogromnie się cieszymy, że możemy oficjalnie podzielić się z Wami tą wiadomością - rozpoczęliśmy współpracę z Grupą Interia sp. z o.o. sp. k.

Grupa Interia sp. z o.o. sp.k. jest częścią międzynarodowego holdingu mediowego Bauer Media Group, prowadzącego działalność w segmentach: wydawniczym, poligraficznym, radiowym i internetowym. Jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc ponad 20 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, rozrywki, ciekawostek oraz z najlepszego sposobu komunikowania się ze światem- poczty elektronicznej.

No właśnie.

Poczta.Interia.pl to świadomy wybór 2,5 mln stałych klientów serwisu, którzy cenią sobie niezawodność i stabilność systemu, przyjazny interfejs oraz poczucie prywatności i bezpieczeństwa. Każdego dnia użytkownicy usług Grupy Interia.pl wysyłają i odbierają 29,2 mln wiadomości.

Dzięki współpracy z Grupą Interia.pl możemy docierać do jeszcze większej liczby użytkowników stron i sklepów internetowych, a nasze narzędzie mailGO staje się co raz bardziej skuteczne.

Nasze zasoby liczą kilkadziesiąt milionów maili ze zgodami marketingowymi (zgodne z RODO bazy partnerów), co pozwala na pokrycie większości polskiego Internetu.

Wysoką dostarczalność oraz otwieralność maili zapewnia natomiast nasz autorski system do wykrywania zainteresowań i intencji zakupowych, zachowań oraz przyzwyczajeń konkretnych użytkowników również ich obecności w Internecie (t.j. godziny korzystania z Internetu, cykliczność zakupów internetowych czy aktualna obecność w sieci). Dzięki możliwościom tego systemu mamy pewność, że nasze maile charakteryzują się wysoką otwieralnością na tle tradycyjnych modeli typu newsletter.

Podsumowując. Wymierne korzyści tej współpracy płyną zarówno dla Grupy Interia.pl jak i klientów i użytkowników platformy GO.PL.

Spersonalizowane wiadomości, zawierające ostatnio oglądane w danym e-sklepie produkty, powodują, że zwiększa się zaufanie ludzi do serwisu swojej poczty elektronicznej.

E-mail ciekawy, a nie sztampowy i jednakowy dla wszystkich, sprawia, że internauci są nim zainteresowani, dzięki czemu zwiększa się jego otwieralność i klikalność. Nie traktują go jako SPAMU, czy kolejnej wiadomości, którą można usunąć bez zapoznania się z jej zawartością.

Dla naszych klientów natomiast jest to szansa na dotarcie do jeszcze większego grona odbiorców, nowych użytkowników i pozyskania nowych konwersji. Możliwość prezentowania swojej oferty jeszcze szerszej grupie konsumentów.

Posted by Go.pl in Aktualności

Klika słów o pracy w GO.PL.

Opinie pracownikówPoprosiliśmy naszych pracowników, aby w kilku zdaniach opowiedzieli o swojej pracy w GO.PL.  

GO.PL Klaudia Giec

Klaudia Giec

Dyrektor ds. Sprzedaży

3,6 roku w GO.PL

Dyrektor ds. sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży i tworzy długoterminową politykę handlową przedsiębiorstwa.  

Do moich głównych obowiązków w GO.PL należy zatem między innymi: pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych, projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy, a także efektywne zarządzanie podległym mi zespołem pracowników. 

Praca w GO.PL wymaga ode mnie dużej kreatywności, samodzielności, przedsiębiorczości i zaangażowania.  

W swojej pracy codziennie dbam o poprawną komunikację z klientami oraz dobrą organizację pracy mojego zespołu, dzięki czemu w GO.PL panuje miła atmosfera, a praca jest pełna wyzwań i przynosi dużo satysfakcji. To miejsce z pozytywnymi ludźmi i prawdziwie startupowym klimatem. 

 

Anna SosnaAnna Jachimczak 

New Media Specialist GO.PL 

1,7 roku w GO.PL 

“Moja przygoda z GO.PL rozpoczęła się w listopadzie 2017 roku. Trafiłam do tej firmy świeżo po studiach, bez dużego doświadczenia, ale z energią i chęcią do działania. Dzisiaj pracuję w dziale marketingu, a moim głównym zadaniem jest generowanie leadów, które przychodzą dla działu sprzedaży.  

Do moich obowiązków należą między innymi: tworzenie materiałów umieszczanych na naszym firmowym blogu oraz w social mediach, dbanie o poprawność stylistyczną i językową większości treści związanych z pracą GO.PL oraz pierwszy kontakt z nowym klientem.  

Moja praca nie jest łatwa, ale przynosi wiele satysfakcji i daje duże możliwości rozwoju.” 

 

Arkadiusz Wilk 

New Media Specialist GO.PL 

 2,9 roku w GO.PL 

“Moją pracę można podzielić na dwa etapy. Pierwszy to kontakt z klientem, a drugi to optymalizacja jego kampanii. Nie wiem, które zadanie jest trudniejsze, praca z człowiekiem czy praca na liczbach i tabelkach. Jedno i drugie na pewno wymaga wiele cierpliwości, ale przynosi też ogromne zadowolenie. 

Lubię swoją pracę. Z pewnością wymaga ona dużo cierpliwości i skupienia, ale także przynosi wielką satysfakcję i uczy pokory.” 

 

Jakub Stanclik 

Senior Support Specialist 

3,4 roku w GO.PL 

“W GO.PL pracuję już ponad trzy lata i myślę, że jest to jedna z najlepszych firm, w jakich do tej pory pracowałem.  

Po pierwsze, praca jest zgodna z moimi umiejętnościami, oczekiwaniami i wymaganiami finansowymi, a szybkie tempo pracy pozwala na rozwój zarówno osobisty jak i firmy. 

Po drugie, ufamy sobie. Każdy wie co należy do jego obowiązków i jaki ma cel. Każdy robi to co umie najlepiej, tak aby stać się ekspertem w swojej dziedzinie.  

Tu się po prostu dobrze pracuje.”  

 

Piotr Lubelski 

Dyrektor Handlowy 

4 miesiące w GO.PL 

“Jestem dyrektorem handlowym w GO.PL i zarządzam działami Sprzedaży, Marketingu, Supportu oraz Customer Success’u. Moje zadania koncentrują się na maksymalizacji sprzedaży- buduję strategię i dbam o jej realizację. Pracuje zarówno w biurze, jak i po za nim, spotykając się z dyrektorami oraz managerami dużych firm zarówno polskich jak i zagranicznych.   

Chociaż w GO.PL pracuję krótko to bardzo się cieszę, że trafiłem do tej właśnie firmy. Chętnie wykorzystuję zdobytą wcześniej wiedzę, swoje doświadczenie oraz pomysły, aby dbać o ciągły jej rozwój. 

Wierzę, że wraz z załogą spowodujemy, że GO.PL sp. z o.o. stanie się liderem nie tylko na europejskim, ale i światowym rynku dostawców rozwiązań remarketingowych.”  

Posted by Go.pl in Aktualności

10 najlepszych praktyk w GO.PL.

10 dobrych praktyk GO.PL

Postanowiliśmy stworzyć listę dobrych praktyk, które na pewno przydadzą Ci się podczas prowadzenia swojej kampanii remarketingowej na platformie GO.PL. Lista składa się z dziesięciu najważniejszych punktów, dzięki którym prowadzenie kampanii będzie proste i przyjemne. 😊

1. Korzystanie z gotowych szablonów reklamowych.

Wybierz szablon, na bazie którego zostanie utworzona Twoja nowa reklama. Szablony są pogrupowane według typu reklamy:

statyczna - obrazek w różnych formatach, po którego kliknięciu klient jest przenoszony na określoną stronę;

dynamiczna - zawiera produkty, które można zakupić na Twoim serwisie. Nasz system dopasuje zaprezentowane produkty do preferencji klienta oglądającego reklamę;

mieszana - w zależności od sposobu zdefiniowania będzie przekształcona na statyczną lub dynamiczną reklamę.

2. Zawsze doładowane konto.

Staraj się nie dopuszczać do sytuacji, w której Twoje konto w GO.PL jest puste. Pamiętaj, że wtedy Twoje reklamy nie będą się wyświetlały, a wiadomości mailowe nie będą wysyłane.

3. Integracja poprzez wtyczkę.

Integrowanie się z naszą platformą poprzez wtyczkę jest o wiele prostsze i szybsze niż ręczne wklejanie kodu Smart Pixel. Zanim więc zaczniesz integrację sprawdź czy na naszej stronie https://go.pl/integracje/ jest dostępna wtyczka do platformy, na której znajduje się Twój e-sklep.

4. Wykorzystywanie similarGO.

similarGO to narzędzie do pozyskiwania nowego ruchu na stronę. Dzięki zastosowaniu odpowiednich słów kluczowych trafiasz do osób, które wykazały zainteresowanie w sieci produktami, które masz w swojej ofercie, ale na Twojej stronie jeszcze nie były.

5. Odpowiednie przygotowanie słów kluczowych.

Stwórz listę opartą o zainteresowania i określ warunki jakie musi spełnić adres strony, na której chcesz wykonać remarketing. Klienci, którzy odwiedzą tą stronę automatycznie zostaną przypisani do listy i zostanie wyświetlona im wcześniej przygotowana reklama.

6. Wgranie całego feed’u produktowego.

Wgranie feed’u produktowego w całości jest niezbędne do prawidłowego zliczania konwersji. Jeżeli nie chcesz, aby w reklamach wyświetlały się wszystkie produkty wyklucz je w naszym panelu.

7. Korzystanie z segmentacji feed’u produktowego.

Jeżeli w Twojej reklamie mają się wyświetlać produkty z określonej kategorii użyj narzędzia do segmentacji feed’u w trakcie tworzenia grup reklam.

8. Regularne czytanie bazy wiedzy i bloga GO.PL.

Na naszej stronie w zakładce BAZA WIEDZY oraz BLOG regularnie pojawiają się nowe wpisy. Warto tam zaglądać, aby być na bieżąco z nowościami.

9. Czytanie FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na naszej stronie https://go.pl/faq/. Jeżeli masz jakieś wątpliwości odnośnie prowadzenia kampanii lub działania naszych narzędzi sprawdź czy nie wyjaśniliśmy już tego zagadnienia wcześniej.

10. Uczestniczenie w tematycznych webinarach.

Przynajmniej dwa razy w miesiącu organizujemy bezpłatne webinary. W trakcie ich trwania poruszamy tematy związane z remarketingiem, digital marketingiem, branżą eCommerce, integracją GO.PL z wieloma platformami stron internetowych, naszymi narzędziami do tworzenia kampanii reklamowych.

Posted by Go.pl in Aktualności

Rozszyfrowujemy skróty używane w marketingu, remarketingu i eCommerce.

Słownik GO.PL

Używanie skrótów i akronimów jest w dzisiejszym świecie bardzo popularne. Osoby pracujące w branży eCommerce, w dziale marketingu czy sprzedaży, a także posiadające własne sklepy internetowe spotykają się z nimi codziennie.

Warto zatem rozwinąć najczęściej używane skróty w naszej pracy i przybliżyć ich znaczenie.

Ads reklama

API to zestaw reguł umożliwiający różnym systemom wzajemną komunikację. Pośrednik między kodem, którym dysponujemy, a innym zewnętrznym systemem czy aplikacją.

B2B (business to business) to rodzaj relacji biznesowej między firmami.

B2C (business to consumer) to rodzaj relacji biznesowej między firmą a konsumentem.

Baner reklamowy graficzny szablon umożliwiający prezentację wybranych produktów lub usług oferowanych przez dany sklep internetowy.

Bounce rate (współczynnik odrzuceń) to procent osób, które opuszczają witrynę po zobaczeniu tylko jednej strony.

C2C (consumer to consumer) to transakcje zawierane, np. w serwisach aukcyjnych między konsumentami.

Cookie wysyłane przez serwer informacje dotyczące stron internetowych, które zapisywane są w pamięci komputera użytkownika w celu sprawniejszego wyświetlania danej strony www przy jej ponownej odsłonie.

CPC (cost per click) to model rozliczeń w reklamie, koszt za pojedyncze kliknięcie w reklamę.

CPM (cost per mille) to koszt tysiąca wyświetleń kreacji reklamowej lub dotarcia do tysiąca odbiorców.

CPS (cost per sale) w tym modelu reklamodawca płaci przeważnie określony procent od sprzedaży.

CPV (cost per view) używany w reklamie video – koszt za obejrzenie.

CSS lista reguł opisująca ułożenie elementów na stronie www.

CR (conversion rate) czyli wskaźnik konwersji (np. ile procent użytkowników, którzy odwiedzili stronę, dokonało zakupu produktu).

CTA to wezwanie do działania, czyli call to action. Jest to zawołanie w reklamie, często podawane w formie przycisku np. KUP TERAZ, ZOBACZ, SPRAWDŹ.

CTR (click through rate) czyli współczynnik kliknięć. Stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń (lub otwarć w wypadku email marketingu).

FAQ najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

FEED PRODUKTOWY to plik zawierający opis i atrybuty produktów dostępnych w ofercie sklepu internetowego, zazwyczaj występujący w formacie XML bądź CSV.

HTML bazujący na zamkniętych w ostrych nawiasach język wykorzystywany w tworzeniu stron internetowych.

IP (Internet Protocol) to numer lub liczba nadawana komputerowi, interfejsowi czy systemowi, który służy do identyfikacji w sieci.

OR (open rate) to procentowy wskaźnik otwarć mówiący, ile osób otworzyło nadesłaną przez nas wiadomość.

ROAS (return on advertising spending) czyli zwrot z wydatków na reklamę. Przychód wygenerowany przez wykorzystany budżet. Obliczony w prosty sposób, przez podział przychodów przez wydatki, wyrażony procentowo.

ROI (return on investment) czyli zwrot z inwestycji. Wskaźnik efektywności wyrażany w procentach używany by zmierzyć skuteczność działań biznesowych.

RTB (real time biding) zautomatyzowany handel powierzchnią reklamową na stronach www, który jest realizowany w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym.

SEO działania mające na celu poprawienie pozycji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

SMART PIXEL to kod śledzący, który umożliwia prowadzenie kampanii remarketingowej. XML to uniwersalny standard przeznaczony do reprezentowania danych w formie odpowiednio ułożonych struktur. W pliku XML mogą zawierać się informacje na temat produktów dostępnych w sklepie internetowym.

URL to ujednolicony format służący do odnoszenia się do różnych zasobów w Internecie.

UTM to pięć parametrów używanych głównie w marketingu, aby określić skuteczność kampanii z różnych źródeł i mediów kierujących do strony internetowej.

Posted by Go.pl in Baza wiedzy, 0 comments

Kilka rzeczy, które warto wiedzieć o modelu atrybucji.

Modele Atrybucji

Model atrybucji jest nie tylko bardzo ważny, ale i bardzo trudny. Wymaga wykorzystania dedykowanych narzędzi oraz wiedzy analitycznej. Co więcej, nie sposób stworzyć standardowego modelu, który stanowiłby idealny wzorzec dla każdego biznesu.

Niestety trudności te sprawiają, że model atrybucji dla wielu osób stanowi jedynie modny i niewiele znaczący slogan. To duży błąd.

Czym jest model atrybucji?

Model atrybucji to popularne wyrażenie, którego używa się w kontekście optymalizacji inwestycji marketingowych i remarketingowych. Jest to zasada lub zestaw reguł, które umożliwiają zrozumienie jaka kombinacja zdarzeń ma wpływ na wystąpienie pożądanej akcji (np. sprzedaży), określając tym samym wartość danego narzędzia marketingowego na ścieżce konwersji.

Idealny model atrybucji powinien w najbardziej sprawiedliwy sposób wynagradzać poszczególne kanały i wskazywać na ile zmieniłyby się Twoje przychody, gdybyś zrezygnował z jednego z nich.

Porównując wartość konwersji przypisaną danemu kanałowi z poniesionymi wydatkami, powinieneś móc określić na ile dany kanał jest rentowny.

Model atrybucji decyduje o tym, jak przypisać ilość lub wartość sprzedaży i konwersji różnym punktom styku z klientami. Obejmuje to przede wszystkim: paid search, reklamę e-mail i display, social media, wyszukiwanie bezpłatne, odesłania oraz wpływ, jaki każdy z nich ma na ewentualną konwersję.

Modele Atrybucji

Pytanie “Jaki model atrybucji jest najlepszy?” zadaje sobie chyba każdy, kto miał możliwość zapoznać się z szerokim wachlarzem dostępnych modeli atrybucji konwersji.

Taktyki, strategie i kanały stają się coraz bardziej skomplikowane, dlatego też powstały modele atrybucji, które służą przypisywaniu im wartości. Mogą być proste, oparte na pewnych zasadach lub skomplikowane, oparte na algorytmach. Mogą uwzględniać jedną bądź większą ilość interakcji.

  • First click (pierwsza interakcja) przypisuje 100% wartości pierwszemu punktowi styku na ścieżce konwersji.
  • Last click (ostatnia interakcja) przypisuje ostatniemu punktowi styku pełną wartość, nie biorąc pod uwagę, ile razy były dokonane wejścia z innych kanałów. Ten model jest łatwy do śledzenia i ustawienia, ale w tym przypadku uniwersalność często oznacza bezwartościowość.
  • Atrybucja linearna przypisuje równą wartość na każdym kroku ścieżki konwersji. Jeśli użytkownik przeszedł przez 4 punkty styku zanim dokonał zakupu, każdemu kanałowi zostanie przypisane 25% wartości konwersji.
  • Uwzględnienie pozycji prowadzi do docenienia pierwszych i ostatnich punktów styku, zazwyczaj przypisywane jest im 40% wartości konwersji. Pozostałe 20% jest dzielone między środkowe punkty styku. Model pozycyjny zakłada posiadanie już pewnej wiedzy o ścieżkach klienta i istotności narzędzi.
  • Rozkład czasowy jest prostym modelem algorytmicznym, który przypisuje większość wartości punktowi najbliższemu konwersji. Kolejne punkty mają przypisywane mniejsze wartości zgodnie z oddalaniem się od dokonania konwersji. Mimo to, model ten nadal faworyzuje ostatni punkt styku.
Modele Atrybucji

Warto również wspomnieć o Data-Driven Attribiution, które pozwala prawidłowo inwestować swój budżet, wybierając te kanały, które w danym momencie są najbardziej skuteczne i wspomagają konwersję. Data Driven wykorzystuje dane o konwersji, by określić, które reklamy, słowa kluczowe i kampanie mają największy wpływ na cele biznesowe. Oblicza rzeczywisty udział poszczególnych słów kluczowych na różnych etapach ścieżki konwersji.

Jak już mówimy o Data-Driven to nie możemy nie wspomnieć o Google Attribution. Jest to rozwiązanie, które przypisuje konwersje w sposób uwzględniający wszystkie punkty styku i w pełni identyfikuje ścieżkę zakupową klienta.

Google Attribution to narzędzie, które pozwala na działanie w trzech krokach:

  • unifikacja danych,
  • analiza,
  • działania użytkownika, czyli łatwe raportowanie i optymalizacja.

W menu Google Attribution mamy dostęp do 4 funkcji: Analyze, Act, Data oraz Admin. Pierwsza z nich służy analizie porównawczej modelu atrybucji. Kolejna z opcji to Act, w której to możesz wybrać konwersje, z których chcesz korzystać podczas analizy. Data to wskazanie miejsc, z których danych system będzie korzystał. A ostatnia z nich, czyli Admin, to po prostu ustawienia konta.

Jakie są zalety modelu atrybucji?

Implementacja modelu atrybucji pomaga zrozumieć, co ma wpływ na zakupy konsumentów oraz jak wygląda sposób dokonywania przez nich zakupów. Dzięki temu będziesz też wiedzieć skąd przychodzą Twoi klienci oraz jakie kanały i taktyki zasługują na główny udział w dysponowaniu budżetu marketingowego i remarketingowego. Unikniesz błędnych wniosków, mylnego myślenia i złych decyzji. Dlaczego? Ponieważ większość systemów mierzenia efektywności reklamy opiera się prawie wyłącznie na analizowaniu źródeł ostatniej wizyty przed konwersją, mimo oczywistości, że ostatnia interakcja nie odpowiada w 100% za uzyskanie konwersji.

Posted by Go.pl in Aktualności, 0 comments

Cykl webinarów w GO.PL.

GO.PL Webinary

Rozpoczynamy cykl webinarów prowadzonych przez naszych specjalistów. Webinary odbywały się będą cyklicznie dwa razy w miesiącu. Będziemy poruszać tematy związane między innymi z remarketingiem, digital marketingiem, branżą eCommerce, integracją GO.PL z wieloma platformami stron internetowych, naszymi narzędziami do tworzenia kampanii reklamowych.

Pierwszy webinar odbędzie się 26 czerwca i jest przeznaczony dla osób, które posiadają aktywne sklepy internetowe na platformie Shoper. W trakcie jego trwania prowadzący odpowiedzą między innymi na pytania: jak skutecznie wdrożyć remarketing wykorzystując aplikację GO.PL Remarketing i MA, jak znacząco zwiększyć wielkość zamówień dzięki narzędziom: mailGO, rtbGO, similarGO oraz videoGO oraz jak sprawnie poruszać się w panelu GO.PL. Przeprowadzą również live demo uruchomienia pierwszej kampanii remarketingowej.

Kolejny webinar odbędzie się natomiast 3 lipca i będzie dotyczył videoGO czyli produktowych reklam w formie filmu. Podczas tego spotkania internetowego prowadzący odpowiedzą na pytania, dlaczego reklamy video zdobywają taką dużą popularność oraz dlaczego są skuteczniejsze niż tradycyjne banery reklamowe.

Wyjaśnią również jak działa narzędzie videoGO oraz jakie są zalety jego stosowania w swojej kampanii reklamowej.

Na webinary można rejestrować się na stronie: https://go.pl/webinary/.

O dokładnych datach, godzinach i tematach kolejnych webinarów będziemy informować na naszym Facebooku’u oraz stronie internetowej w zakładce Aktualności.

Webinary poprowadzą Piotr Lubelski- Dyrektor Handlowy GO.PL oraz Arkadiusz Wilk- Customer Success Specialist GO.PL.

Piotr Lubelski posiada ogromne doświadczenie i rozległą wiedzę na temat Digital Marketingu. Z sukcesami prowadził kampanie eCommerce na dużą skalę. Od wielu lat tworzy, kieruje i zarządza dużymi zespołami. Prywatnie Piotr to kochany mąż i ojciec czteroletniego Jasia. Jest duszą towarzystwa, uwielbia spędzać czas zarówno z rodziną jak i swoimi przyjaciółmi. Jego pasją jest futbol amerykański i technologia blockchain.

Arkadiusz Wilk jest specjalistą w prowadzeniu kampanii remarketingowych email, display, video oraz similar audience. Nie straszne są dla niego liczby, wykresy i tabelki. Nie ma kampanii, której Arek by nie zoptymalizował. W wolnym czasie uwielbia podróżować. Wybiera zarówno polskie góry jak i najbardziej egzotyczne kraje świata. Miłośnik Traficar’ów, jazdy na rowerze i miasta Krakowa.

Posted by Go.pl in Aktualności

Integracja GO.PL z platformą Shoper.

GO.PL Shoper

Aplikacja, którą stworzyliśmy wraz z Shoper’em jest przeznaczona dla wszystkich tych, którzy posiadają swój sklep internetowy na tej platformie. Jej zadaniem jest ułatwić integrację Twojego e-sklepu z naszą platformą do remarketingu.

Czym jest Shoper?

Shoper to gotowe oprogramowanie dla sklepów internetowych. Jest dostarczane przez firmę DreamCommerce S.A. sprzedawcom działającym w branży eCommerce. Oprogramowanie to obsługuje cały proces zakupowy począwszy od przyjęcia zamówienia, przez jego wysyłkę aż do rozliczenia księgowo-magazynowego. Shoper jest dostępny jako usługa typu SaaS i posiada kilkaset funkcji do zarządzania e-biznesem. Jest zintegrowany z takimi serwisami jak Allegro, Facebook czy systemy płatności, posiada też aplikacje, które wspomagają prowadzenie sklepu internetowego.

Aplikacja GO.PL Remarketing i MA.

Taką właśnie aplikacją jest GO.PL Remarketing i MA, która pozwala na szybkie zintegrowanie się z platformą GO.PL i stworzenie swojej kampanii remarketingowej. Dzięki zainstalowaniu aplikacji będziesz mieć dostęp do wszystkich narzędzi GO.PL (rtbGO, mailGO, similarGO, videoGO), które skupiają się przede wszystkim na podnoszeniu konwersji w sklepie i pozyskiwaniu wartościowego ruchu. Dzięki niej możesz również korzystać z ogromnej ilości banerów reklamowych, a także masz możliwość konfiguracji i tworzenia własnych grafik. Instalacja aplikacji jest bardzo prosta, jeżeli będziesz mieć jednak z tym jakieś problemy to zerknij do naszej zakładki integracje.

Posted by Go.pl in Aktualności

Jest nas więcej.

Piotr Lubelski GO.PL

Miło nam poinformować, że do naszego zespołu dołączył Piotr Lubelski, który objął stanowisko Dyrektora Handlowego.

Piotr to doświadczony lider z rozległą wiedzą na temat Digital Marketingu. Z powodzeniem prowadził kampanie eCommerce na dużą skalę. Na swoim koncie ma udokumentowane osiągnięcia w zakresie strategicznego planowania online, rozwoju produktów i biznesu, tworzeniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz zarządzaniu projektami i analizie biznesowej.

Piotr posiada ośmioletnie doświadczenie w tworzeniu, kierowaniu i zarządzaniu dużymi zespołami. Swoje kompetencje zdobywał między innymi w Energy Invest Group S.A., gdzie pełnił stanowisko eCommerce Director, Pracowni Finansowej sp. z o.o. jako Sales Manager Poland oraz w EURODOMANNA sp. z o.o. jako Property Executive.

W GO.PL sp. z o.o. będzie zajmował się zarządzaniem działami Sprzedaży, Marketingu, Supportu i Customer Success. Będzie tworzył, rozwijał, wdrażał i realizował strategie sprzedażowe, pozyskiwał nowych klientów oraz negocjował i zatwierdzał transakcje z szeregiem strategicznych partnerów.

Piotrowi życzymy powodzenia w pracy i spełnianiu swoich obowiązków.

Posted by Go.pl in Aktualności, Blog, 0 comments

Webinary

Webinary GO.PL

Webinar to rodzaj e-learningu, nowoczesny format szkoleniowy, wykorzystujący transmisję audio-video w czasie rzeczywistym. Używając technologii streamingu, przesyłamy “na żywo” dźwięk, obraz i tekst, dzięki czemu jako uczestnik webinaru otrzymujesz pełnowartościowe szkolenie nie ruszając się z miejsca.

W czasie webinaru prezenter pokazuje uczestnikom wybrane zagadnienia w formie prezentacji i omawia wszystkie merytoryczne kwestie. W trakcie jego trwania prowadzący może zadawać pytania, na które można odpowiedzieć na czacie lub ankiecie online, dzięki czemu spotkanie staje się w pełni interaktywne. Pod koniec webinaru natomiast, możliwość na zadawanie pytań mają uczestnicy, podczas których zostaną wyjaśnione wszystkie ich wątpliwość związane z omawianym tematem.

Jakie są zalety tego formatu szkoleniowego?
  • Przede wszystkim słyszysz “na żywo” lektora prowadzącego webinar, widzisz go, a także na swoim ekranie masz dostęp do prezentacji i pokazu slajdów.
  • Oszczędzasz czas, ponieważ nie musisz dojeżdżać w miejsce odbywania się szkolenia.
  • Oszczędzasz pieniądze, ponieważ nie musisz ich wydawać na transport oraz zakwaterowanie. Dodatkowo nasze webinary są DARMOWE, więc nie płacisz nawet za wiedzę.
  • Brak ograniczeń geograficznych oznacza, że udział w webinarze możesz wziąć nie zależnie od tego, gdzie mieszkasz ani w jakim miejscu się obecnie znajdujesz. Możesz się szkolić i zdobywać nową wiedzę praktycznie w każdym miejscu na świecie.
  • Pełna interaktywność. Pod koniec każdego spotkania możesz zadawać nurtujące Cię pytania i rozwiać swoje wątpliwości.
  • Czas trwania spotkania to zazwyczaj 45-90 minut, co oznacza, że w krótkim czasie zostanie Ci przekazana maksymalna ilość sprecyzowanej wiedzy.
Posted by Go.pl in Blog, 0 comments

…bo każdemu należy się chwila relaksu.

Go.PL

Nie samą pracą człowiek żyje. To przysłowie przyświecało nam w trakcie piątkowego, firmowego wyjścia. Wybraliśmy się do klubu muzycznego Garage, aby miło spędzić czas. Dobre jedzenie, zimne napoje i długie rozmowy to był nasz sposób na spędzenie piątkowego wieczoru.

Go.PL
Dodatkową aktywnością był firmowy turniej w bilard’a. Każdy walczył o wygraną, ale finałową rozgrywkę stoczyli Arkadiusz i Piotr. Arek okazał się niekwestionowanym zwycięzcą, a reszcie ekipy pozostało jedynie mu pogratulować.

Nie poddajemy się jednak i już planujemy rewanż. 😊
Posted by Go.pl in Blog, 0 comments
Skontaktuj się z nami