Remarketing GO.PL dla e-sklepów elektronicznych

13 sierpnia 2019

GO.PL dla sklepów elektronicznychW dzisiejszych czasach praktycznie nikogo nie trzeba przekonywać do zakupów przez Internet. Są one szybsze, wygodniejsze, często także tańsze. Online kupujemy już praktycznie wszystko, od jedzenia przez kosmetyki i ubrania aż po sprzęty elektroniczne, a to właśnie o nich będziemy dzisiaj mówić.  

Nie chcemy jednak robić kolejnego rankingu internetowych sklepów elektronicznych, a pokażemy natomiast jakie narzędzia można wykorzystać do promowania sklepów internetowych z tej branży oraz przykłady takich działań.  

 

Mówiąc internetowe sklepy elektroniczne mamy na myśli te strony, na których zakupimy sprzęt RTV oraz AGD, komputery i wszystko co z nimi związane, laptopy, tablety, smartfony, aparaty i akcesoria dla fotografów itd.  

 

Jeszcze całkiem niedawno z dystansem podchodziliśmy do kupowania urządzeń elektronicznych przez Internet. Każdy wychodził z założenia, że lepiej jest na własne oczy zobaczyć dany przedmiot oraz mieć możliwość sprawdzenia, czy jest on sprawny, niż kupować tak zwanego kota w worku. Z czasem jednak Polacy przekonali się do sklepów internetowych obdarzając je zaufaniem, gdyż jesteśmy świadomi tego, że w razie, gdy zamówiony sprzęt nie spełni naszych oczekiwań lub będzie znacznie odbiegał od przedstawionego w sieci opisu, to przysługuje nam możliwość zwrotu lub reklamacji towaru. 

 

Na internetowym rynku istnieją dziesiątki tysięcy sklepów oferujących sprzęty elektroniczne. Od malutkich, jednoosobowych, rodzinnych firm po gigantyczne korporacje zatrudniające tysiące pracowników.  

Oczywiście, prym w dystrybucji internetowej nadal wiodą ogromne sklepy posiadające punkty stacjonarne, dla których sprzedaż online jest tylko dopełnieniem sprzedaży tradycyjnej.  

Jak zatem małe firmy mają się wybić wśród tak dużej konkurencji? 

Sposobów jest wiele, a zaliczyć możemy do nich między innymi: 

  • Konkurencyjne ceny.  
  • Bardzo dobra obsługa klienta, także po sprzedażowa. 
  • Działania marketingowe w mediach społecznościowych.  
  • Remarketing display, video, mail.  

Poniżej przedstawiamy przykłady naszych realizacji dla e-sklepów z branży elektronicznej. Zarówno tych dużych jak i tych małych:

 

Marketing

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt