Sportowe kampanie remarketingowe w GO.PL

23 lipca 2019

Go.pl dla sportuAktywność fizyczna staje się ważnym elementem życia polskiego społeczeństwa, a rosnąca świadomość Polaków oraz moda na zdrowy styl życia przyczyniają się do dynamicznego wzrostu branży związanej z artykułami i odzieżą sportową. 

Sportowe e-sklepy na mapie polskich sklepów internetowych tworzą wielobarwną mieszankę. Są wśród nich zarówno sportowe supermarkety, oferujące bogaty asortyment w dziedzinie przeróżnych dyscyplin, jak i niszowe sklepy zorientowane na konkretnego klienta i określoną aktywność fizyczną. 

Mamy internetowe sklepy dla biegaczy, miłośników futbolu, rowerzystów, pasjonatów jeździectwa, osób trenujących badminton, skaterów i wiele, wiele innych. 

Nic więc dziwnego, że konkurencja w branży sklepów internetowych stale rośnie, a ich właściciele szukają nowych rozwiązań, które pozwolą “wybić się z tłumu”.  

Działania remarketingowe wydają się być jednymi z najskuteczniejszych metod pozyskania oraz utrzymania klientów.  

Jakie narzędzia GO.PL proponujemy dla sportowych e-sklepów? 

Narzędzia, które proponujemy sportowym e-sklepom możemy podzielić na trzy kategorie: 

  • Stricte remarketingowe. 
  • Do pozyskiwania nowego, wartościowego ruchu. 
  • Wizerunkowe. 

Narzędzia remarketingowe to przede wszystkim mailGO oraz rtbGO.  

mailGO, czyli efektywne kampanie e-mail retargetingowe, do tworzenia których wykorzystujemy dynamicznie generowane wiadomości mailowe zawierające dopasowany do danego użytkownika content. mailGO wyróżnia się tym, że wysyła e-mail dopiero gdy użytkownik jest online.  

rtbGO to natomiast spersonalizowane, dynamiczne banery reklamowe wyświetlane osobom, które w określonym czasie odwiedziły daną stronę internetową.  

 

Go.pl Dla Sportu

GO.PL dla sportu

 

Narzędzia pozyskujące ruch to similarGO oraz Native Ads. 

similarGO- narzędzie do tagowania użytkowników pod kątem ich intencji zakupowych. Umożliwia gromadzenie danych dotyczących poszukiwanych przez internautów produktów i usług oraz przeglądanych przez nich materiałów.  

Native Ads inaczej reklama natywna jest naturalnie wkomponowana w treść, jaką użytkownik sam sobie wybiera, a potem przegląda. Zdarza się, że reklamę natywną trudno odróżnić od innych treści zamieszczanych na serwisach internetowych, dzięki czemu jest świetną alternatywą dla reklam display.  

 

GO.PL dla sportu 

 

I w końcu narzędzie wizerunkowe to videoGO, które łączy ze sobą reklamy video, remarketing oraz personalizowane wyświetlanie produktów.  

GO.PL dla sportu

 

Oczywiście, utworzenie i prowadzenie kampanii remarketingowej to jedna z wielu czynności, które można lub nawet należy wykonać, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci. Istotnymi elementami są również prowadzenie social mediów, pozycjonowanie strony oraz wszelkie działania wewnątrz swojego e-sklepu.  

Marketing

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt