Aktywność fizyczna staje się ważnym elementem życia polskiego społeczeństwa, a rosnąca świadomość Polaków oraz moda na zdrowy styl życia przyczyniają się do dynamicznego wzrostu branży związanej z artykułami i odzieżą sportową.
Sportowe e-sklepy na mapie polskich sklepów internetowych tworzą wielobarwną mieszankę. Są wśród nich zarówno sportowe supermarkety, oferujące bogaty asortyment w dziedzinie przeróżnych dyscyplin, jak i niszowe sklepy zorientowane na konkretnego klienta i określoną aktywność fizyczną.
Mamy internetowe sklepy dla biegaczy, miłośników futbolu, rowerzystów, pasjonatów jeździectwa, osób trenujących badminton, skaterów i wiele, wiele innych.
Nic więc dziwnego, że konkurencja w branży sklepów internetowych stale rośnie, a ich właściciele szukają nowych rozwiązań, które pozwolą “wybić się z tłumu”.
Działania remarketingowe wydają się być jednymi z najskuteczniejszych metod pozyskania oraz utrzymania klientów.
Jakie narzędzia GO.PL proponujemy dla sportowych e-sklepów?
Narzędzia, które proponujemy sportowym e-sklepom możemy podzielić na trzy kategorie:
- Stricte remarketingowe.
- Do pozyskiwania nowego, wartościowego ruchu.
- Wizerunkowe.
Narzędzia remarketingowe to przede wszystkim mailGO oraz rtbGO.
mailGO, czyli efektywne kampanie e-mail retargetingowe, do tworzenia których wykorzystujemy dynamicznie generowane wiadomości mailowe zawierające dopasowany do danego użytkownika content. mailGO wyróżnia się tym, że wysyła e-mail dopiero gdy użytkownik jest online.
rtbGO to natomiast spersonalizowane, dynamiczne banery reklamowe wyświetlane osobom, które w określonym czasie odwiedziły daną stronę internetową.
Narzędzia pozyskujące ruch to similarGO oraz Native Ads.
similarGO- narzędzie do tagowania użytkowników pod kątem ich intencji zakupowych. Umożliwia gromadzenie danych dotyczących poszukiwanych przez internautów produktów i usług oraz przeglądanych przez nich materiałów.
Native Ads inaczej reklama natywna jest naturalnie wkomponowana w treść, jaką użytkownik sam sobie wybiera, a potem przegląda. Zdarza się, że reklamę natywną trudno odróżnić od innych treści zamieszczanych na serwisach internetowych, dzięki czemu jest świetną alternatywą dla reklam display.
I w końcu narzędzie wizerunkowe to videoGO, które łączy ze sobą reklamy video, remarketing oraz personalizowane wyświetlanie produktów.
Oczywiście, utworzenie i prowadzenie kampanii remarketingowej to jedna z wielu czynności, które można lub nawet należy wykonać, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci. Istotnymi elementami są również prowadzenie social mediów, pozycjonowanie strony oraz wszelkie działania wewnątrz swojego e-sklepu.