Aktywuj niezależne DSP, którego cele pokrywają się z Twoim interesem reklamodawcy



Załóż konto

Aktywuj niezależne DSP, którego cele pokrywają się z Twoim interesem reklamodawcy

Odpowiadając na RFP klienta marketerzy stają przed trudnym wyzwaniem pozyskania efektywnych narzędzi reklamowych, z możliwością precyzyjnego dotarcia do konkretnych grup odbiorców, zachowując przy tym opłacalność kampanii.


W odpowiedzi oferujemy system o szerokim zakresie kanałów komunikacji marketingowej, dostęp do wielu wiodących sieci i możliwości satysfakcjonującej odpowiedzi na potrzeby klienta, a wszystko to stawiając kupującego na pierwszym miejscu.

DSP o zasięgu, który ma znaczenie.

DSP o zasięgu, który ma znaczenie. GO.PL DSP to platforma umożliwiająca obsługę najbardziej wymagających agencji mediowych, gwarantująca dostęp do wiodących w branży sieci i giełd reklamowych, a także zaufanych wydawców, których treści angażują odbiorców w całej Europie. Zespół GO.PL wspiera agencje w budowaniu ofert private-deal na powierzchnie premium dostosowane do celów projektu.

Jeden system, wiele wymiarów kampanii.


Specjaliści obsługujący kampanię mogą skorzystać z szeregu narzędzi oferujących zautomatyzowany zakup powierzchni display, native, video, mail, a także spersonalizowanych widgetów reklamowych on-site. System umożliwia prowadzenie kampanii retargetingowych, behawioralnych i semantycznych.

Ambitne kampanie performance

Od kampanii lead-generation dla wąskich grup odbiorców, poprzez spersonalizowane kampanie sprzedażowe dla branż, których działania ograniczone są w globalnych sieciach reklamowych.

Efektywne kampanie wizerunkowe

Platforma GO.PL umożliwia prowadzenie szerokich i co najważniejsze mierzalnych działań generujących świadomość marki w konkretnej grupie odbiorców za pomocą targetowania semantycznego, a także prospectingu obejmującego targetowanie behawioralne. Nasze narzędzia umożliwiają rozszerzenie już aktywnych planów mediowych m.in. za pomocą dotarcia do nieosiągalnych w Google Display Network powierzchni video.

System nastawiony na wynik

Nasz system to nie tylko otwarta technologia, ale także dostępny zespół oferujący wsparcie na każdym etapie kampanii.

Bezpłatna certyfikacja poprzez onboarding GO.PL

Agencje uzyskują bezpłatne wdrożenie dla specjalistów prowadzących kampanie w systemie GO.PL. Pomyślne przejście szkolenia i poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie kampanii programmatic gwarantuje certyfikację widoczną w materiałach platformy.

Poszerzamy kompetencje Twojego zespołu. Dostępne są różne poziomy zaawansowania prowadzonych szkoleń, dostępne także dla nowych pracowników agencji, którzy dołączają do projektu w trakcie jego przebiegu.

Ponieważ współpraca daje policzalne efekty.

Specjaliści współpracujących agencji mają możliwość uzyskania bezpłatnej sesji optymalizacyjnej, pozwalającej uzyskać out-of-sight kampanii, a także dodatkowych rekomendacji dla dotychczasowych działań, na podstawie wspólnej analizy statystyk kampanii.

Gwarantowane wsparcie

Zdajemy sobie sprawę jak dynamicznie może ewoluować wielokanałowa kampania marketingowa. Z tego powodu gwarantujemy klientom agencyjnym kompleksowe wsparcie na każdym etapie działań z klientem, z możliwością całkowitego oustsourcingu kampanii na platformie.

  1. Priorytetowa obsługa.

    Zespół GO.PL wspiera agencję w zakresie estymacji budżetu i prognozowanych wyników, a także wybrania odpowiednich narzędzi. Kampanie klientów agencyjnych uzyskują priorytetowe wsparcie w trakcie integracji, a także obsługę zapytań supportowych, oraz bezpośredni kontakt z przydzielonym technikiem.

  2. Outsourcing optymalizacji kampanii.

    Współpracę można rozszerzyć o wsparcie dedykowanego specjalisty z działu Client Success, który stając się opiekunem kampanii na platformie GO.PL odpowiada za uzyskanie zleconych wskaźników KPI, poprzez działania od doradztwa strategicznego, poprzez implementację, optymalizację i raportowanie kampanii.

Dlaczego mailGO jest tak skuteczny

Nasi klienci notują nawet 3-krotny wzrost liczby zamówień.

Tworzymy dynamiczne e-maile. To wiadomości, których zawartość odpowiada szukanym przez użytkownika informacjom. Co znaczy, że jeśli ktoś z odwiedzających trafił na podstronę z ofertą dotyczącą masażu gorącymi kamieniami, ale nie sfinalizował zakupu, to w wiadomości wyślemy mu informacje, które mogą go do tego zachęcić.

700+

Współpracujących sklepów
internetowych

100milionów

Wyświetleń reklam dziennie

300%

Średni zwrot z reklamy

300%

Średni zwrot z reklamy

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt