Integracja standardowymi kodami.

W przypadku platform e-commerce w których niemożliwe jest zastosowanie wtyczki lub integracja za pośrednictwem Smart Pixela jest utrudniona (aplikacje SPA) integrację należy przeprowadzić za pomocą standardowych kodów śledzących. Jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem i możesz swobodnie modyfikować kod witryny, to obok Smart Pixela możesz umieścić dodatkowe kody, którymi możesz w alternatywny sposób poinformować nas o preferencjach Twoich klientów.

Uwaga: kody należy wstawiać w osobnych tagach script Nie należy łaczyć naszych kodów z innymi kodami w ramach tego samego tagu script.

Kody można znaleźć w zakładce podgląd w panelu user.go.pl:


Kody należy umieścić zgodnie z wytycznymi, uzupełniając je jednocześnie zgodnie z zawartymi w kodzie komentarzami.

Kod "Odwiedzenie witryny"


Wstaw go na każdej stronie. Informuje on system, że określony użytkownik odwiedził witrynę.

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z integracją, prosimy o kontakt mailowy pod adresem support@go.pl

Kod "Produkt"


Kod należy umieścić na stronie prezentującej określony produkt.

Wyjaśnienie zawartości atrybutów:

  • identifier - unikalny identyfikator produktu. Najczęściej występuje również w adresie URL prowadzącym do strony z prezentacją określonego produktu na witrynie. Ważne, aby był taki sam jak ten użyty w feedzie produktowym.
  • availability - informacja czy produkt jest aktualnie dostępny, dopuszczalne wartości to 0 oznaczające, że produkt jest niedostępny i 1 dla produktu dostępnego, jeżeli atrybut nie zostanie podany przyjmowane jest, że produkt jest dostępny.

Kod "Koszyk"


Kod należy umieścić na stronie prezentującej aktualną zwartośc koszyka.

Wygląd kodu jest zmienny i zależy od zawartości koszyka - każdy produkt powinien zostać dodany w formie nowego bloku.

Wyjaśnienie zawartości atrybutów:

  • identifier - unikalny identyfikator produktu. Najczęściej występuje również w adresie URL prowadzącym do strony z prezentacją określonego produktu na witrynie. Ważne, aby był taki sam jak ten użyty w feedzie produktowym.
  • quantity - liczba produktów dodanych do koszyka

Kod "Zamówienie"


Kod należy umieścić na stronie potwierdzającej wykonanie zamówienia.

Wygląd kodu jest zmienny i zależy od zawartości koszyka - każdy produkt powinien zostać dodany w formie nowego bloku.

Wyjaśnienie zawartości atrybutów związanych z zamówieniem:

  • identifier - unikalny identyfikator zamówienia. Najlepiej aby był on stały, a nie zależny np. od znacznika czasu.
  • amount - wartość zamówienia

Wyjaśnienie zawartości atrybutów w liscie produktów:

  • identifier - unikalny identyfikator produktu. Najczęściej występuje również w adresie URL prowadzącym do strony z prezentacją określonego produktu na witrynie. Ważne, aby był taki sam jak ten użyty w feedzie produktowym.
  • quantity - liczba produktów dodanych do koszyka

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z integracją, prosimy o kontakt mailowy pod adresem support@go.pl

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt