Remarketing RTB

Rozpocznij niezwykle precyzyjną, nienachalną i efektywną reklamę!

Remarketing

RTB (real-time bidding) to sposób zakupu reklamy w internecie. Polega na opłacaniu pojedynczych odsłon reklamy, skierowanej do konkretnego użytkownika, na aukcjach odbywających się w czasie rzeczywistym. Siłą RTB jest personalizacja przekazu reklamowego. Twoja reklama może pokazywać się np. wyłącznie osobom z wybranego miasta. Dodatkowo, możesz emitować ją w dokładnie określonym czasie, co znacznie podnosi efektywność działań.

CASE STUDIES

Witthen

Opis: kampania remarketingowa dla klienta GO.PL.
Wykorzystane kreacje dynamiczne responsywne wraz z uwzględnieniem rabatów i boxów promocyjnych.

Cel: zwiększenie konwersji, zredukowanie liczby porzuconych koszyków.

Firmy.net

Opis: kampania prowadzona w modelu CPM z wykorzystaniem specjalnie przygotowanej reklamy.

Cel: zwiększenie widoczności w sieci, kreowanie wizerunku

Militaria

Opis: kampania prowadzona oparciu o model CPC i CPM z wykorzystaniem reklamy dynamicznej.

Cel: wzrost konwersji, budowanie wizerunku w sieci.

Zainteresowany ?

Załóż BEZPŁATNE konto lub skontaktuj się z nami.