Zamień

odwiedzających

w kupujących!

wizyt w e-sklepie
nie kończy się transakcją.

koszyków zostaje
porzuconych.

użytkowników twierdzi,
że oferty mijają się z ich potrzebami.

Retargeting

Korzystając z prostej w obsłudze platformy, zyskujesz dostęp do
nowoczesnych narzędzi marketingowych, dzięki którym znacząco
podniesiesz skuteczność podejmowanych działań reklamowych i
zwiększysz zwrot z inwestycji.

Co to jest RTB?

to model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. W momencie kiedy użytkownik odwiedza witrynę internetową, która uczestniczy w aukcji, system licytuje powierzchnię, którą widzi użytkownik.

W czym tkwi przewaga RTB?

Siłą RTB jest personalizacja przekazu reklamowego. Twoja reklama może pokazywać się np. wyłącznie osobom z wybranego miasta. Dodatkowo, możesz emitować ją w dokładnie określonym czasie, co znacznie podnosi efektywność działań.

Dlaczego warto?

Dzięki temu modelowi, reklama staje się niezwykle precyzyjna, nienachalna i co najważniejsze, efektywna. Staranna analiza zachowania użytkowników strony, pozwala na późniejsze wysyłanie komunikatów reklamowych bazujących na tym, co przeglądali.

Dynamiczne reklamy

indywidualnie dostosowana reklama,
która może prezentować zarówno rekomendowane
produkty, jak i spersonalizowany rabat, w pełni dopasowany do
aktualnych zainteresowań użytkownika.

Precyzyjne targetowanie

zdecyduj gdzie będzie wyświetlać się Twoja reklama. Możesz wskazać konkretne domeny
(ponad 200 000) lub skupić się na zasięgu regionalnym. Dostosuj
również warunki wyświetlania się (odpowiednia godzina, ilość dni po
wizycie etc).

Prosta integracja
opierająca się na kilku nieskomplikowanych krokach.

1. Wklej kod trackingowy na stronę.

2. Dodaj feed produktowy w formacie XML.

3. Poczekaj na wygenerowanie reklam.

 

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach,przygotujemy ofertę, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania!

 

Lub pobierz prezentację TUTAJ (PDF, 1.32 MB)





Skontaktuj się z nami