Poznaj mocne i słabe strony serwisu
Dowiesz się, jakie problemy napotyka klient podczas korzystania ze strony.
Zadbaj o najlepsze doświadczenia swoich klientów podczas korzystania z Twojego serwisu
ZamówDowiesz się, jakie problemy napotyka klient podczas korzystania ze strony.
Podpowiemy, jakie zmiany należy wprowadzić, aby klienci powracali.
Poprawisz poziom satysfakcji klienta, co przyniesie wzrost sprzedaży.
Audyt UX to kompleksowa ocena sklepu lub serwisu internetowego pod kątem użyteczności.
Odpowiada na pytania jakie obszary należy zmodyfikować, aby zwiększyć zadowolenie klientów podczas interakcji z serwisem, tym samym poprawić współczynnik konwersji.
Przeanalizujemy zachowania użytkowników na stronie za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics, HotJar.
Ekspert pozyskuje dane ilościowe na podstawie zachowań realnych użytkowników.
Wnioski powstają w oparciu o mapy ciepła, nagrania sesji użytkowników.
Ocenimy serwis pod kątem zastosowania przyjętych norm
i praktyk, tzw 10 heurystyk Nielsena. Jest to zbiór ogólnych wytycznych, które odnoszą się do dobrze zaprojektowanej strony.
Sprawdzimy serwis z punktu widzenia użytkownika.
Ekspert wcieli się w rolę klienta na stronie
i przejdzie określone ścieżki. Większość nowych klientów poznaje sklep empirycznie, metodą prób i błędów, stąd skuteczność tej metody w szybkim znalezieniu najpoważniejszych błędów.
Przeprowadzimy badania z osobami z grupy docelowej pasującej do odbiorców serwisu.
Podczas prośby wykonania określonych zadań na stronie ekspert ma możliwość obserwcji klienta i przeprowadzenia dogłębnego wywiadu, aby odkryć problemy na stronie.
Zapoznaj się z ofertą i dowiedz się szczegółów kontaktując się z naszym zespołem.
Każdy sklep inaczej funkcjonuje i wymaga indywidualnego podejścia. Pomożemy Ci dobrać pakiet do Twoich potrzeb.
Po ustaleniu zakresu prac poprosimy o dostęp do wymaganych narzędzi i rozpoczniemy prace.
Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie – napisz do nas, a stworzymy pakiet skrojony na miarę Twoich potrzeb.
Podstawowy pakiet pozwalający wykryć najistotniejsze błędy.
Zidentyfikowanie najistotniejszych błędów i pogłębienie wiedzy o potrzebach użytkowników.
Kompleksowy pakiet pozwalający dogłębnie poznać wady i zalety serwisu.
Sprawdzenie poprawności wyświetlania w najpopularniejszych rozdzielczościach i przeglądarkach.
Dokonanie oceny sklepu pod kątem spełniania 10 heurystyk Nielsena, które stanowią ogólne wytyczne do zaprojektowania sklepu przyjaznego dla klienta.
Zebranie informacji na temat klientów oraz połączenie wniosków z pozostałymi informacjami, aby lepiej poznać użytkowników i ich potrzeby.
Zaproponujemy makiety rozwiązań podstawowych problemów, które są możliwe do zobrazowania.
Wyciągnięcie wniosków z nagranych sesji użytkowników. Poszukiwanie informacji na temat problemów z jakimi się zmagają i jak poruszają się po serwisie.
Wcielenie się eksperta w rolę potencjalnego klienta, który oceni poziom satysfakcji korzystania ze sklepu. Ocenie podlegają najważniejsze elementy strony.
Obserwacja i wywiad z użytkownikami mająca na celu weryfikację intuicyjności procesów na stronie.
Przygotowanie listy konkurencyjnych serwisów i zweryfikowanie ich rozwiązań.
Analiza danych i ich synteza, która doprowadzi do przygotowania rekomendacji. Dokument PDF prezentujący najważniejsze informacje z audytu.
Szczegółowy zakres każdego Audytu UX jest ustalany indywidualnie dla każdego klienta. W pracę zaangażowany jest zespół doświadczonych ekspertów z branży.
Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!
Kontakt