Audyt UX

Zadbaj o najlepsze doświadczenia swoich klientów podczas korzystania z Twojego serwisu

Zamów

Poznaj mocne i słabe strony serwisu

Dowiesz się, jakie problemy napotyka klient podczas korzystania ze strony.

Przyciągnij i zatrzymaj klientów

Podpowiemy, jakie zmiany należy wprowadzić, aby klienci powracali.

Zwiększ poziom konwersji

Poprawisz poziom satysfakcji klienta, co przyniesie wzrost sprzedaży.

Czym jest Audyt UX?

Audyt UX to kompleksowa ocena sklepu lub serwisu internetowego pod kątem użyteczności.

Odpowiada na pytania jakie obszary należy zmodyfikować, aby zwiększyć zadowolenie klientów podczas interakcji z serwisem, tym samym poprawić współczynnik konwersji.

Nasze metody

  1. Analiza zachowań użytkowników

    Przeanalizujemy zachowania użytkowników na stronie za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics, HotJar.

    Ekspert pozyskuje dane ilościowe na podstawie zachowań realnych użytkowników.

    Wnioski powstają w oparciu o mapy ciepła, nagrania sesji użytkowników.

  2. Analiza heurystyczna

    Ocenimy serwis pod kątem zastosowania przyjętych​ norm

    i praktyk, tzw 10 heurystyk Nielsena. Jest to zbiór ogólnych wytycznych, które odnoszą się do dobrze zaprojektowanej strony.

  3. Wędrówka poznawcza

    Sprawdzimy serwis z punktu widzenia użytkownika.

    Ekspert wcieli się w rolę klienta na stronie

    i przejdzie określone ścieżki. Większość nowych klientów poznaje sklep empirycznie, metodą prób i błędów, stąd skuteczność tej metody w szybkim znalezieniu najpoważniejszych błędów.

  4. Badania z potencjalnym klientem

    Przeprowadzimy badania z osobami z grupy docelowej pasującej do odbiorców serwisu.

    Podczas prośby wykonania określonych zadań na stronie ekspert ma możliwość obserwcji klienta i przeprowadzenia dogłębnego wywiadu, aby odkryć problemy na stronie.

Dlaczego powinieneś przeprowadzić Audyt UX?

Konkurencja nie śpi

Serwisy internetowe są stale usprawniane i wprowadzają nowe udogodnienia dla swoich klientów. Podaż jest coraz większa, zatem klienci oczekują czegoś więcej niż produktu w dobrej cenie.

Sprzedaż internetowa nadal rośnie

“W 2020 roku aż 73 proc. internautów deklaruje kupowanie online. W 2019 roku taką deklarację złożyło 62 proc. ankietowanych”


Gemius Polska

Coraz większe wymagania rynku

Klienci są coraz bardziej świadomi, a rosnący wybór sprawia, że staje się coraz bardziej wymagający.

Potrzebujesz spojrzenia z zewnątrz

Systematycznie Twój serwis powinien być oceniony przez osobę z zewnątrz, która nie jest przywiązana do rozwiązań na Twojej stronie. Świeże spojrzenie pomoże odkryć nieprawidłowości lub upewnisz się, że wszystko funkcjonuje prawidłowo.

Jak wygląda współpraca?

  1. POZNAJMY SIĘ

    Zapoznaj się z ofertą i dowiedz się szczegółów kontaktując się z naszym zespołem.

  2. POROZMAWIAJMY

    Każdy sklep inaczej funkcjonuje i wymaga indywidualnego podejścia. Pomożemy Ci dobrać pakiet do Twoich potrzeb.

  3. DZIAŁAJMY

    Po ustaleniu zakresu prac poprosimy o dostęp do wymaganych narzędzi i rozpoczniemy prace.

Pakiety

Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie – napisz do nas, a stworzymy pakiet skrojony na miarę Twoich potrzeb.

Basic

Podstawowy pakiet pozwalający wykryć najistotniejsze błędy.​​


Od 4999 PLN Netto


Optimum

Zidentyfikowanie najistotniejszych błędów i pogłębienie wiedzy o potrzebach użytkowników.


Od 8999 PLN Netto



Premium

Kompleksowy pakiet pozwalający dogłębnie poznać wady i zalety serwisu.​


Od 12999 PLN Netto


Zakres pakietów

Basic

Optimum

Premium

SPRAWDZENIE STRONY POD KĄTEM POPRAWNOŚCI WYŚWIETLANIA

Sprawdzenie poprawności wyświetlania w najpopularniejszych rozdzielczościach i przeglądarkach. ​

ANALIZA HEURYSTYCZNA

Dokonanie oceny sklepu pod kątem spełniania 10 heurystyk Nielsena, które stanowią ogólne wytyczne do zaprojektowania sklepu przyjaznego dla klienta.​​

ANALIZA DANYCH ILOŚCIOWYCH (NP. GOOGLE ANALYTICS)

Zebranie informacji na temat klientów oraz połączenie wniosków z pozostałymi informacjami, aby lepiej poznać użytkowników i ich potrzeby. ​ ​

​MAKIETY Z PROPOZYCJĄ ROZWIĄZAŃ

Zaproponujemy makiety rozwiązań podstawowych problemów, które są możliwe do zobrazowania.​

ANALIZA ZACHOWAŃ UŻYTKOWNIKÓW (NP.FULL STORY,HOTJAR)

Wyciągnięcie wniosków z nagranych sesji użytkowników. Poszukiwanie informacji na temat problemów z jakimi się zmagają i jak poruszają się po serwisie.​

WĘDRÓWKA POZNAWCZA

Wcielenie się eksperta w rolę potencjalnego klienta, który oceni poziom satysfakcji korzystania ze sklepu. Ocenie podlegają najważniejsze elementy strony.​

PRZEPROWADZENIE BADAŃ Z POTENCJANYMI KLIENTAMI

Obserwacja i wywiad z użytkownikami mająca na celu weryfikację intuicyjności procesów na stronie.

ANALIZA KONKURENCJI I NAJLEPSZYCH PRAKTYK W BRANŻY

Przygotowanie listy konkurencyjnych serwisów i zweryfikowanie ich rozwiązań. ​

RAPORT

Analiza danych i ich synteza, która doprowadzi do przygotowania rekomendacji. Dokument PDF prezentujący najważniejsze informacje z audytu. ​​

NAPISZ DO NAS

Szczegółowy zakres każdego Audytu UX jest ustalany indywidualnie dla każdego klienta. W pracę zaangażowany jest zespół doświadczonych ekspertów z branży.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych podanych w formularzu przez GO.pl sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 58, 00-545 Warszawa w celach marketingowych. I potwierdzam znajomość regulaminu serwisu oraz polityki bezpieczeństwa danych osobowych.

GO.PL sp. z o.o. ul. Marszałkowska 58 / 9 00-545 Warszawa
NIP 701-049-79-45
Regon 362118126
KRS 0000568391
Numer konta 74 1090 1740 0000 0001 3075 9738
+48 516 584 822

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt