FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczace platformy Go.pl. Jeśli masz dodatkowe pytanie ktore chciałbyś zadać koniecznie skontaktuj się z nami.

Jak działa mailGO?

Reklama w formie tradycyjnych wiadomości e-mail, wysyłanych do anonimowych użytkowników przeglądających stronę www. Unikatowa i spersonalizowana treść jest generowana w momencie sprawdzania skrzynki odbiorczej przez użytkownika, który np. nie dokonał zakupu w sklepie internetowym. Wiadomości wysyłane są dzięki platformie GO.PL, mają domyślnie wczytane obrazki i dostosowane są do większości czołowych klientów pocztowych. Wysyłka maili jest nielimitowana przez GO.PL a reklamodawca nie płaci za wysyłkę i otwarcia wiadomości. MailGO zapewnia wysoki wskaźnik ROAS i znacząco zwielokrotnia obroty w eCommerce.

Jak działa videoGO?

Nowoczesna i unikatowa promocja w przystępnej formie reklamy video. Dynamiczny spot prezentuje np. rekomendowane produkty lub zawartość porzuconego koszyka zakupowego. Usługa videoGO jest bezpłatna dla użytkowników platformy GO.PL. Niepomijalny clip odtwarza się przed właściwym materiałem w największych, polskich serwisach VOD.

Co to jest RTB i jak działa rtbGO?

RTB to model zakupu powierzchni reklamowej w Internecie.
rtbGO jest autorskim, butikowym i szytym na miarę RTB. Klienci szczególnie cenią rtbGO za brak szablonowości i masowego charakteru rozwiązania w przeciwieństwie do rozwiązań konkurencyjnych i określają je jako RTB 2.0.

Jak działa similarGO?

SimilarGO to najlepszy sposób na pozyskanie jak największej ilości nowych użytkowników, przy czym działania konkurencji nie wymuszają na reklamodawcy podnoszenia stawek.
Dzięki prostym narzędziom, opartym na podobnych zainteresowaniach, system pozyskuje konwertujący ruch wysokiej jakości.

Co to jest Smart Pixel i jak go wkleić?

Smart Pixel to alternatywna, szybka i prosta forma połączenia Twojego biznesu z platformą GO.PL w przypadku braku standardowej integracji poprzez wtyczkę.
Jest on kompatybilny z Google Tag Manager’em.
Smart Pixel wklejamy tylko i wyłącznie w przypadku braku dedykowanego rozwiązania dla Twojej platformy w systemie GO.PL.

Co to jest feed produktowy, jak go znaleźć, jak go dodać do GO.PL?

Feed produktowy to plik XML zawierający dane na temat dostępnych w Twoim sklepie produktów.
Link do wygenerowanego feed’u produktowego należy wkleić w zakładce “Feedy” w panelu użytkownika. Nasz system automatycznie zweryfikuje poprawność pliku znajdującego się pod wskazanym linkiem.

Jak uruchomić pierwszą kampanię?

Uruchomienie pierwszej kampanii na platformie GO.PL jest dziecinnie proste, kampanię możesz utworzyć w panelu GO.PL (https://user.go.pl).
Pamiętaj! Aby Twoja pierwsza kampania mogła wystartować, spełnione muszą być 3 warunki:
– Integracja Twojej platformy, na przykład sklepu internetowego, z platformą GO.PL poprzez wtyczkę.
– Załadowanie feed’u produktowego do panelu użytkownika.
– Doładowanie swojego konta reklamowego.

Instrukcja dotycząca konfiguracji pierwszej kampanii znajduje się w zakładce "Baza Wiedzy".

Jak utworzyć pierwsze reklamy?

Reklamy generują się automatycznie na podstawie poprawnie pobranego feed’u produktowego, a możesz je sprawdzić i zmieniać do woli w swoim panelu.
Zaawansowani użytkownicy zyskują wpływ na każdy element reklamy, taki jak: kolorystyka, tekst czy zawartość, poprzez pełny edytor HTML.

Ile kosztuje platforma GO.PL i jak doładować konto?

Platforma GO.PL jest w pełni bezpłatna dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników.
Jedyne koszty jakie poniesiesz, są związane z odzyskaniem utraconych szans zakupowych. Pamiętaj, że w mailGO nie pobieramy opłat za wyświetlanie Twoich reklam.
W GO.PL to Ty masz pełną kontrolę nad budżetem i wydatkami.

Jak działają statystyki i gdzie je sprawdzić na platformie GO.PL?

Statystyki kampanii możesz sprawdzić w panelu użytkownika GO.PL w zakładce “statystyki”.
Platforma GO.PL prowadzi kompleksowe statystyki dotyczące odwiedzających Twoją stronę internetową (odwiedzających, kupujących, porzucających koszyk,) a z drugiej strony monitoruje wskaźniki takie jak: OR, CTR, CPC, CPM, wolumen i wartość zakupów.

Jakie są przewagi GO.PL nad rozwiązaniami konkurencyjnymi?

Platforma GO.PL jest innowacyjnym i kompleksowym narzędziem, służącym do komunikacji z anonimowymi użytkownikami, którzy odwiedzają Twoją stronę internetową, ale nie podejmują żadnego działania, na przykład nie dokonali zakupu w sklepie internetowym.
GO.PL łączy remarketing, RTB, video, push, email i similar audience w jedno kompleksowe rozwiązanie.

Czy GO.PL jest zgodne z RODO?

Tak. Dział prawny GO.PL stoi na straży zgodności platformy GO.PL z takimi przepisami jak ustawa o RODO, Dyrektywa Europejska GDPR i wielu innych. Udoskonalając platformę GO.PL monitorujemy zmiany prawne, aby zawsze zapewnić 100% zgodność naszych rozwiązań z prawem Polskim i Europejskim.

Gdzie znajdę faktury VAT?

Zarówno faktury VAT jak i Faktury PRO-Forma można pobrać z panelu użytkownika. Po zalogowaniu się należy otworzyć menu (klikając na „stan środków” w górnej belce) i kliknąć w „Faktury”. Wyświetli się lista wszystkich utworzonych na koncie dokumentów do pobrania w formacie PDF.

Skąd wynika rozbieżność w statystykach pomiędzy panelem GO.PL a Google Analytics?

Rozbieżność wynika przede wszystkim ze sposobu w jaki Google Analytics przetwarza i prezentuje zebrane informacje. W domyślnym modelu atrybucji, sesja kończy się konwersją w momencie,
w którym użytkownik w danej sesji dokona zakupu po ostatnim niebezpośrednim wejściu na stronę sklepu (kliknięcie w reklamę, mailing czy Google Ads). GO.PL natomiast zbiera w panelu informację
o wszystkich konwersjach, w których wzięły udział reklamy. Wiąże się to z prezentowaniem w panelu konwersji po kliknięciu (analogicznie jak w domyślnym modelu atrybucji Google Analytics) oraz konwersji wspartych (takie które nastąpiły 72 godziny po wyświetleniu użytkownikowi reklamy), których Google Analytics nie jest w stanie policzyć. Ilość konwersji wspartych oraz pozycję GO.PL na ścieżce zakupowej można sprawdzić w Google Analytics wchodząc w zakładkę Konwersje > Najważniejsze ścieżki konwersji (sortując widok po źródło/medium).

Skontaktuj się z nami

Opowiemy Ci o konkretach, przedstawimy narzędzia, zaproponujemy rozwiązania, przygotujemy ofertę!

Kontakt