„Targetowanie: Podobni odbiorcy” czyli wszystko co musisz wiedzieć o Similar Audience.

Podziel się

Similar Audience

Similar- podobny. To proste. Audience czyli publiczność lub grupa odbiorców. Targetowanie Similar Audience- podobni odbiorcy, sprawa wydaje się być prosta. Czy na pewno?

Similar Audience to narzędzie, które można wykorzystać do pozyskania wartościowego ruchu na swoją stronę internetową. To narzędzie, które pozwala targetować i docierać do osób zainteresowanych, tym co oferujemy w swoim e-sklepie. To w końcu narzędzie do tagowania użytkowników pod kątem ich intencji zakupowych.

Similar Audience pozwala na gromadzenie danych, szczególnie tych, dotyczących poszukiwanych przez użytkownika produktów czy przeglądanych przez niego materiałów. Dowiadujemy się, czym się interesuje, jakie są jego upodobania, czego w sieci poszukuje. Dzięki takim informacjom możemy przygotować dla niego wyjątkowy przekaz reklamowy, zaoferować mu rabat lub zaproponować do zakupu mały prezent. Dokonamy tego, dzięki słowom kluczowym związanym z naszymi usługami.

Słowa kluczowe. Jak dobrać odpowiednie?

Słowa kluczowe to w praktyce nie tylko słowa, ale także grupy słów tworzące frazy wyrazowe. Stosowane są w celu wyszukania użytkowników, o potrzebach, które mogą zaspokoić produkty lub usługi przez nas oferowane. Podczas ich wybierania najlepiej stosować się kilku zasad które umożliwią skuteczne targetowanie.

Po pierwsze, doprecyzuj co tak naprawdę sprzedajesz.

Najskuteczniejszym sposobem na stworzenie listy słów kluczowych jest zastanowienie się nad swoją działalnością. Nad tym co mamy w swojej ofercie, jakie produkty, usługi. Co możemy zaproponować naszym potencjalnym klientom.

Po drugie unikaj fraz jednowyrazowych i niepoprawnych gramatycznie.

Należy dobrać takie słowa kluczowe, które będą dłuższe niż jedno słowo, wtedy będzie większa szansa na wyświetlanie reklamy osobie, która naprawdę jest zainteresowana poszukiwanym produktem. Należy też pamiętać, aby słowa kluczowe były zapisane poprawnie gramatycznie i ortograficznie, znacznie poprawi to targetowanie.

I po trzecie dobieraj słowa kluczowe, które na pewno masz w swoich usługach.

Słowa kluczowe muszą być adekwatne do tego co znajduje się w ofercie. Promowanie tego czego nie ma na stronie, raczej nie przyniesie żadnych efektów.

Oczywiście należy pamiętać, że proces doboru słów kluczowych dla stron z różnych branż będzie się nieco różnił, ale cel zawsze będzie taki sam: ZACHĘCIĆ NOWYCH KLIENTÓW DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY.

Narzędzie Similar Audience pozwala znaleźć użytkowników o cechach podobnych do naszych klientów. Pozwala na uniknięcie szukania ich instynktownie i na oślep. Dzięki niemu pozyskamy nowy, wartościowy ruch na stronę, który zamieni się nam na konwersje.