Razem możemy więcej!

Podziel się
Interia I Go.PL

Ogromnie się cieszymy, że możemy oficjalnie podzielić się z Wami tą wiadomością - rozpoczęliśmy współpracę z Grupą Interia sp. z o.o. sp. k.

Grupa Interia sp. z o.o. sp.k. jest częścią międzynarodowego holdingu mediowego Bauer Media Group, prowadzącego działalność w segmentach: wydawniczym, poligraficznym, radiowym i internetowym. Jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc ponad 20 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, rozrywki, ciekawostek oraz z najlepszego sposobu komunikowania się ze światem- poczty elektronicznej.

No właśnie.

Poczta.Interia.pl to świadomy wybór 2,5 mln stałych klientów serwisu, którzy cenią sobie niezawodność i stabilność systemu, przyjazny interfejs oraz poczucie prywatności i bezpieczeństwa. Każdego dnia użytkownicy usług Grupy Interia.pl wysyłają i odbierają 29,2 mln wiadomości.

Dzięki współpracy z Grupą Interia.pl możemy docierać do jeszcze większej liczby użytkowników stron i sklepów internetowych, a nasze narzędzie mailGO staje się co raz bardziej skuteczne.

Nasze zasoby liczą kilkadziesiąt milionów maili ze zgodami marketingowymi (zgodne z RODO bazy partnerów), co pozwala na pokrycie większości polskiego Internetu.

Wysoką dostarczalność oraz otwieralność maili zapewnia natomiast nasz autorski system do wykrywania zainteresowań i intencji zakupowych, zachowań oraz przyzwyczajeń konkretnych użytkowników również ich obecności w Internecie (t.j. godziny korzystania z Internetu, cykliczność zakupów internetowych czy aktualna obecność w sieci). Dzięki możliwościom tego systemu mamy pewność, że nasze maile charakteryzują się wysoką otwieralnością na tle tradycyjnych modeli typu newsletter.

Podsumowując. Wymierne korzyści tej współpracy płyną zarówno dla Grupy Interia.pl jak i klientów i użytkowników platformy GO.PL.

Spersonalizowane wiadomości, zawierające ostatnio oglądane w danym e-sklepie produkty, powodują, że zwiększa się zaufanie ludzi do serwisu swojej poczty elektronicznej.

E-mail ciekawy, a nie sztampowy i jednakowy dla wszystkich, sprawia, że internauci są nim zainteresowani, dzięki czemu zwiększa się jego otwieralność i klikalność. Nie traktują go jako SPAMU, czy kolejnej wiadomości, którą można usunąć bez zapoznania się z jej zawartością.

Dla naszych klientów natomiast jest to szansa na dotarcie do jeszcze większego grona odbiorców, nowych użytkowników i pozyskania nowych konwersji. Możliwość prezentowania swojej oferty jeszcze szerszej grupie konsumentów.